۲۹ آبان ۱۳۹۵، ۸:۴۱

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایهر:

تجمع بزرگ اربعین نماد اتحاد شیعیان است

تجمع بزرگ اربعین نماد اتحاد شیعیان است

زنجان-رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: تجمع بزرگ اربعین نماد اتحاد بین شعیان است که این مهم دشمنان را وحشت زده می کند.

حجت الاسلام حسن محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر به پیاده روی عظیم اربعین اشاره کرد و افزود: تجمع بزرگ اربعین نماد اتحاد بین شیعیان است و این حضور دشمنان را وحشت زده می کند و باید این مهم در سالهای آینده هم تقویت شود.

وی اظهار کرد: خوشبختانه طی دو سال گذشته حضور مردم در مراسم پیاده روی اربعین بسیار باشکوه و با عظمت بوده است و این حضور اقتدار شیعیان و عظمت اسلام را به دنیا نشان می دهد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: این راهپیمایی بزرگ و باشکوه ظرفیت‌های فرهنگی عظیمی در اشاعه فلسفه عاشورا و کربلا دارد  و باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد. 

محمدی تاکید کرد: ما باید با حضور پرشور خود در مراسم اربعین این واقعه مهم را به مردم جهان معرفی کنیم و در ترویج فرهنگ عاشورا تلاش کنیم.

وی افزود: کشور عربستان سعودی مانع حضور ایرانیان در حج شد ولی مردم ایران نشان دادند که می توانند با حضور ۲۰ میلیونی در کربلا عظمت اسلام را به دشمنان نشان بدهند و توطئه های دشمن را خنثی کنند. 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر یاد آورشد: دهه اربعین فرصت خوبی برای  انتقال فلسفه قیام عاشورا و تبیین دین اسلام در جامعه است و هیئت  های مذهبی در شهرستان ابهر برنامه های خوبی در دهه اربعین برنامه ریزی کرده اند و در نجف اشرف هم موکب زدند. 

کد خبر 3828119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha